عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دیدار ما و آدرس didarma.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






به نظر شمابهترین کشور برای زندگی کدوم از ایناست


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 18
بازدید دیروز : 27
بازدید هفته : 46
بازدید ماه : 45
بازدید کل : 191144
تعداد مطالب : 206
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1

برنامه اندروید برای قفل گوشی,دانلود برنامه قفل اندروید


 

توضیحات

در این کتاب سعی شده که اکثر کدهایی را که شما برای بالا بردن سطح کیفی سایت و یا وبلاگ خود نیاز دارید همراه با توضیح درباره کارکرد آنها در اختیار شما گذاشته شود .

 

در این کتاب شما می توانید کدهای آماده را کپی کرده و با توجه به توضیحاتی که در این کتاب داده شده تنظیم کنید در سایت یا وبلاگ خود براحتی قرار دهید.

 

توضیحات این کتاب بصورت ساده و روان میباشد و کسانی که با برنامه نویسی آشنایی ندارند هم میتوانند نسبت به بهتر کردن سایت یا وبلاگ خود اقدام کنند و بیشتر با کدها و کارکرد آنها آشنا شوند.

 

لینک دانلود از کافه بازار : https://cafebazaar.ir/app/ir.mtjtop.abzarweb/?l=fa

 

برای دانلود این برنامه، کد زیر را اسکن کنید

برنامهٔ QR Code

 

 



:: برچسب‌ها: دانلود"آپ"آپیکیشن اندروید"آموزش طراحی"وبسایت"وبلاگ"طراحی وبسایت"طراحی وبلاگ" ,
:: بازدید از این مطلب : 631
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : مهران
ت : چهار شنبه 27 آبان 1394

 

دانلود رایگان بازی جوجه ی دیوانه تحت تعقیب Moorhuhn Wanted برای کامپیوتر

 

دانلود رایگان بازی جوجه ی دیوانه تحت تعقیب Moorhuhn Wanted برای کامپیوتر ، با لینک مستقیم

سری بازی های جوجه ی دیوانه Moorhuhn Crazy Chicken یکی از جذاب ترین و پر طرفدار ترین بازی هایی بوده که هر نسخه از آن در یک سبک خاصی از جمله ورزشی , اکشن , ماجرایی و… ساخته می شود. جوجه ی دیوانه در این ورژن بازی به غرب وحشی سفر می کند و قصد دارد تا به عنوان یک کلانتر وظیفه شناس نظم و امنیت را برای دیگر به شهر برگرداند. مورهان با به کارگیری سلاح ها و تجهیزات کلاسیک به شکار و از بین بردن پرنده های مزاحم و خرابکار می پردازد و تصمیم جدی برای پاک سازی شهر گرفته است !



:: بازدید از این مطلب : 327
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهران
ت : 1 فروردين 1389

 



این روزها بلندترین و ترسناک ترین سرسره دنیا 38 متر ارتفاع دارد و سرعت افرادی که روی آن سوار می شوند به 90 کیلومتر در ساعت می رسد.
سرسره وسیله ای برای سرگرمی کودکان است و معمولا در میان کم سن و سال ها طرفداران بسیاری دارد. این وسیله به قدری هیجان انگیز است که گاهی اوقات بزرگسال ها را نیز وسوسه می کند. سرسره ها انواع متفاوتی دارند که در نوع آبی آن ها نیز بسیار پرطرفدار است.

وحشتناک‌ترین سرسره آبی دنیا / عکس

سرسره البته نیاز به شرایطی نیز دارد که یکی از مهم ترین آن ها نداشتن ترس از ارتفاع است. این روزها در شهر کنزاس آمریکا سرسره ای افتتاح شده است سوار شدن روی آن به گفته قدیمی ها دل شیر می خواهد هر کسی نمی تواند آن را سوار شود.

این سرسره در پارک شلیتربان نصب شده است و ارتفاع آن 42 متر است ولی اتمام کار آن برای بهار سال آینده اعلام شده است. این سرسره باعث می شود تا افراد به سرعت باورنکردنی 100 کیلومتر در ساعت برسند و به شدت به آب برخورد کنند.

این روزها بلندترین و ترسناک ترین سرسره دنیا 38 متر ارتفاع دارد و سرعت افرادی که روی آن سوار می شوند به 90 کیلومتر در ساعت می رسد. این سرسره در برزیل نصب شده است ولی تا بهار آینده از کتاب گینس خارج خواهد شد.
منبع: yjc.ir


:: برچسب‌ها: "وحشتناک‌ترین سرسره آبی دنیا / عکس" ,
:: بازدید از این مطلب : 845
|
امتیاز مطلب : 24
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
ن : مهران
ت : جمعه 1 آذر 1392

 



یک عکاس با گرفتن عکسی کلوزآپ از تصویر صورت الویس پریسلی بر پشت یک حشره همه را شوکه کرد!

نشانه های پشت این حشره شبیه چشمان، بینی و دهان انسان است و همین طور مدل موهای فکلی. که این ظاهر همان طور که در عکس می بینید شباهت زیادی به سلطان راک اندرول الویس پریسلی دارد.

این حشره شبیه خواننده مشهور هالیوود است / عکس

Darlyne Murawski عکاس اهل ماساچوست آمریکا این حشره بزرگ را اتفاقی پیدا کرد و ازش عکس انداخت.

Darlyne برای عکاسی سایت نشنال جئوگرافیک به جنگل Khao Chong در جنوب تایلند اعزام شده بود که ناگهان با این موجود جالب که روی یک برگ بود برخورد کرد.


:: برچسب‌ها: "این حشره شبیه خواننده مشهور هالیوود است / عکس" ,
:: بازدید از این مطلب : 951
|
امتیاز مطلب : 23
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
ن : مهران
ت : جمعه 1 آذر 1392

 

شکیرا دوباره مادر می شود/ تصاویر

اخیرا شکیرا خواننده 36 ساله و محبوب هالیوودی اعلام کرده است قصد دارد فرزندان بیشتری داشته باشد.شکیرا ستاره 36 ساله موسیقی پاپ هالیوود و نامزد 26 ساله اش ژرارد پیکه در ژانویه سال جاری صاحب اولین فرزند خود شدند. این خواننده مشهور هالیوودی به تازگی تصاویر بسیاری را از جمع صمیمانه خانوادگی خود در اینستاگرام قرار داده است که حکایت از آرامش و خوشبختی این خانواده کوچک دارد و شاید به همین دلیل است که ستاره بین المللی موسیقی پاگ اعلام کرده است که خواهان فرزندان بیشتری است.

شکیرا دوباره مادر می شود/ تصاویر

او در تازه ترین مصاحبه اش با یک مجله کلمبیایی عنوان کرده است که تصمیم دارد به زودی دوباره مادر شود و می گوید اگرچه مسائل شغلی او و نامزدش اجازه نمی دهد که زیاد در کنار خانواده باشند اما بسیار خوشبخت و آرام و شاد هستند و از بودن در کنار عزیزانش لذت میبرد. شکیرا میگوید پسرش میلان پیکه بیش از فوتبال به موسیقی علاقمند است چراکه بیشتر وقت خود را با مادرش در محیط استودیو و مکانهای مربوط به موسیقی سپری می کند.

شکیرا دوباره مادر می شود/ تصاویر
شکیرا در مورد فیزیک بدنی خاص خود میگوید: از رژیمهای خاصی پیروی می کنم و بسیار به اندام و بدن خود اهمیت می دهم. به نظر من در شغلی که اکنون من در آن فعالیت دارم زیبایی و تناسب اندام حرف اول را می زند.
منبع: pardad.ir


:: برچسب‌ها: "شکیرا دوباره مادر می شود/ تصاویر" ,
:: بازدید از این مطلب : 757
|
امتیاز مطلب : 14
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
ن : مهران
ت : جمعه 1 آذر 1392

 

جراحی های زیبایی در بین ستاره های ایرانی و خارجی / تصاویر

مجله تندرستی: اعتراض نیکی کریمی به افزایش جراحی های زیبایی میان بازیگران ایرانی و مصنوعی شدن قیافه های آنها، بهانه ای شد تا نظر چند بازیگر را درباره جراحی زیبایی جویا شویم. بازیگران خانم و آقا، جوان و پیشکسوت اغلب با افراط در جراحی زیبایی مخالفند ولی بعضی ها مثل بهنوش بختیاری و سپند امیرسلیمانی ، نظرات متفاوتی دارند.




:: برچسب‌ها: "جراحی های زیبایی در بین ستاره های ایرانی و خارجی / تصاویر ,
:: بازدید از این مطلب : 1844
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : مهران
ت : جمعه 1 آذر 1392

 

شبنم قلی‌خانی کی در استرالیا کشف حجاب کرد که ما ندیدیم / عکس

روز پیش گفتگویی جدید از شبنم قلی‌خانی بازیگر خوب کشورمان به نقل از خبرآنلاین منتشر کردیم که در بیشتر سایت های اینترنتی نیز با تیتر مشابه «شبنم قلی‌خانی در استرالیا: نمی‌خواهم بدون حجاب بازی کنم» منتشر شده بود و این بازیگر جوان ایرانی درباره اقامت چند ساله خود در استرالیا و وضعیت تحصیل و کارهای سینمایی خود توضیحاتی داده بودند. شاخصه اصلی این گفتگو را هم می‌توان در این گفته شبنم قلی خانی خلاصه کرد که او با وجود پیشنهادهایی برای بازی در استرالیا هیچ یک از این نقش ها را نپذیرفته چرا که می‌بایست در تمامی این نقش ها بی حجاب بازی می‌کرده است. قلی خانی در ادامه صحبت‌های خود گفته است: «طبق قوانین ایران نمی‌توانم در اینجا بازیگری را دنبال کنم. در اینجا نقشی وجود ندارد که من بخواهم آن را با حجاب بازی کنم و اصولاً دوست ندارم بدون حجاب جلوی دوربین بازی کنم.»

شبنم قلی‌خانی کی در استرالیا کشف حجاب کرد که ما ندیدیم / عکس
عکس‌ شبنم قلی خانی در استرالیا

اما امروز در برخی سایت‌ها مطالبی منتشر شده است که بازیگر فیلم مریم مقدس را به کشف حجاب در استرالیا متهم کرده است. این سایت‌ها در تحلیلی عجیب و غریب گفته‌اند که مدیریت درست سینمایی وجود ندارد که نقش های مذهبی را به بازیگرانی می‌دهند که بعد به نقش‌های نه چندان مناسب و حتا کشف حجاب در خارج از ایران روی می‌آورند. این سایت ها حتا پای مصطفی زمانی را هم وسط کشیده و گفته‌اند که او نیز به واسطه سریال یوسف پیامبر مطرح شد اما بعد در نقش‌هایی نه چندان مناسب بازی کرد.

شبنم قلی‌خانی کی در استرالیا کشف حجاب کرد که ما ندیدیم / عکس
عکس‌ شبنم قلی خانی در استرالیا

این تحلیلگران که البته بیشتر سیاسی هستند تا سینمایی در هیچ کجای مطلب خود اشاره ای نکرده‌اند که چرا یک بازیگر بعد از یک نقش مذهبی باید فقط در نقش های مثبت و از نظر این عده فاخر بازی کند؟ این دوستان گویا فراموش کرده‌اند که شبنم قلی خانی یا مصطفی زمانی بازیگر این نقش ها بوده‌اند و بازی کردن یک نقش قداستی برای یک فرد ایجاد نمی‌کند. این نوشته‌ها و تفکرات افراطی درست مانند کتک زدن بازیگران نقش شمر و یزید در برخی تعزیه‌هاست که برخی از مردم احساساتی بی توجه به حقیقت ماجرا به جان فردی می‌افتند که برای امام حسین (ع) دارد نقش آفرینی می‌کند!

این دست‌ها پشت پرده چه کسانی هستند که وقتی کم می‌آوریم از آنها مایه می‌گذاریم؟ این آقایان و خانم‌های فرضی که همیشه زمان که قافیه به تنگ می‌آید وارد متن‌های ما می‌شوند نمی‌توانند بر وجهه بازیگر خوب، توانا و با شخصیتی مانند شبنم قلی خانی تاثیر منفی بگذارند چراکه ما تا به امروز عکسی مبنی بر کشف حجاب یا بازی این خان بازیگر در استرالیا ندیده‌ایم و زمانی هم که ایشان در ایران بودند کوچکترین بی‌اخلاقی یا نکته منفی در رفتار شبنم قلی خانی یافت نشد. حالا دوستانی که همیشه کاسه‌های داغ تر از آش هستند و برای چند کلیلک بیشتر در سایت‌شان با ابرو و شخصیت افراد بازی می‌کنند اگر چیزی خلاف این مسائل از شبنم‌قلی خانی می‌دانند برای روشن شدن ماجرا منتشر نموده و به قول معروف شفاف سازی کنند.
منبع:سیمرغ


:: بازدید از این مطلب : 816
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : مهران
ت : جمعه 1 آذر 1392

الناز شاکردوست و مهناز افشار، ملکه های دنیای مجازی / عکسهای فیسبوکی

الناز شاکردوست و مهناز افشار، ملکه های دنیای مجازی / عکسهای فیسبوکی

روزنامه تماشا: نزدیک به یک دهه یا شاید کمتر از آن ارتباط برقرار کردن با ستاره ها و آرتیست ها کار خیلی سخت و گاهی نشدنی بود.

گاهی حتی به یک امضا که به سختی آن را گرفته بودیم دلخوش می کردیم و مدت ها از آن محافظت می کردیم تا خاطره آن لحظه روبرویی با ستاره محبوبمان از ذهنمان بیرون نرود اما حالا دیگر اوضاع خیلی تغییر کرده، بازیگران و ستاره های مورد علاقه مان از طرفدارانشان زیاد دور نیستند، با آنها عکس می گیرند و در صفحه هایشان در محیط های مجازی کامنت آنها را پاسخ می دهند و کلی اتفاق بامزه که با فیس بوک و اینستاگرام شدنی شده.

حالا دیگر می توان رد هنرپیشه ها را زد و از آخرین حس و احوالاتی که آنها با fan هایشان به اشتراک می گذارند با خبر شد. بعد از گزارشی که درباره صفحه های شخصی خواننده ها و اهالی موسیقی نوشتیم این بار نوبت به بازیگران و کارگردانان فعال در حوزه مجازی رسید. قطعا هنرمندان زیادی هستند که اگر نام آنها را در این محیط search کنید با صفحه هایی از آنها مواجه می شویداما ما در این گزارش تنها از هنرمندانی یاد کرده ایم که تقریبا مطمئن هستیم که صفحه شان توسط خودشان مدیریت می شود. پس خواندن این گزارش را از دست ندهید.

بهرام رادان و تکیه به 59 هزار نفر

بازیگران پرکارتر از کارگردانان هستند و نگاه جدی آنها را به این محیط ها ندارند. گرمتر هستند و به نظر می رسد از اینکه با fan هایشان ارتباط برقرار کنند خیلی لذت می برند، البته برخی از آنها گویا به شدت تایید طلب هستند و شنیده شده که خواندن برخی از کامنت ها به آنها حسابی انرژی می دهد و تا چند روز با مرور آن کامنت ها روی فرم هستند!

الناز شاکردوست و مهناز افشار، ملکه های دنیای مجازی / عکسهای فیسبوکی

ستاره های دنیای بازیگری معمولا دردسرهای زیادی دارند یکی از آنها ایجاد صفحه های fake یا همان تقلبی و الکی خودمان است. از بهرام رادان چندین صفحه در فیس بوک و اینستاگرام هست که در هر دو محیط تنها یک صفحه رسمی است و خودش آن را مدیریت می کند. او در این چند ماهه بیشتر در اینستاگرام فعال بوده و عکس های زیادی share کرده. پرچم او در اینستاگرام بالای قله است و با 59 هزار بیننده بیشترین طرفدار را در میان بازیگران مرد در اینستا دارد. او در فیس بوکش کمتر اظهارنظر می کند و بیشتر اوقات با مطلبی را دوباره share می کند یا عکس از خودش به اشتراک می گذارد.


امپراتوری الناز شاکردوست!

الناز شاکردوست و مهناز افشار، ملکه های دنیای مجازی / عکسهای فیسبوکی
الناز شاکردوست و مهناز افشار، ملکه های دنیای مجازی / عکسهای فیسبوکی

اما اگر فکر می کنید بهرام رادان در اینستاگرام بی رقیب است سخت در اشتباهید چون الناز شاکردوست برای خودش در این محیط امپراتوری دارد و با 64 هزار بیننده به عنوان یک بازیگر زن به خودش افتخار می کند. او معمولا جواب کامنت هایش را نمی دهد اما به فاصله چند روز در میان، عکس share می کند. عکس هایش هم تماشایی است چون برخلاف دیگر بازیگران در هر موقعیتی عکس می گیرد و آن را به اشتراک می گذارد و حسابی با هوادارانش خاکی است! اگر در این محیط او را دنبال می کنید خواندن کامنت های عکس های شاکردوست را از دست ندهید، اگر بیکار باشید تفریح خوبی است.


یک حمایت 640 هزار نفری از آقای خاص!

الناز شاکردوست و مهناز افشار، ملکه های دنیای مجازی / عکسهای فیسبوکی
الناز شاکردوست و مهناز افشار، ملکه های دنیای مجازی / عکسهای فیسبوکی

حامد بهداد هم مانند رادان کلی پیج تقلبی دارد و به جز دوستانش کمتر کسی می داند که کدام پیج در فیس بوک توسط او اداره می شود. اما به نظر می رسد همان صفحه ای که با 640 هزار لایک پیشتاز است زیر نظر اوست. از آخرین مطلبی هم که نوشته می توان حدس زد که از مازیار فلاحی و حرکتی که او برای پدرش در کنسرتش انجام داده خیلی هیجان زده شده است. در اینستاگرام هر 4 صفحه با نام او وجود دارد که هیچکدام زیر نظر او نیست.


مهناز افشار فعال!

الناز شاکردوست و مهناز افشار، ملکه های دنیای مجازی / عکسهای فیسبوکی
الناز شاکردوست و مهناز افشار، ملکه های دنیای مجازی / عکسهای فیسبوکی

مهناز افشار در فیس بوک صفحه ای دارد که 303 هزار نفر آن را دنبال می کنند و از این حیث از دیگر بازیگران زن متمایز است. او کلا فعالیت مجازی اش زیاد است و با مخاطبانش خیلی خوب ارتباط برقرار می کند. معمولا پاسخ کامنت هایش را تا حدودی می دهد و درباره مسائل روز پست های زیادی دارد. از تبریک و تسلیت تا هواداری از بازیکنان فوتبال و والیبال و خواننده های شاخصی مثل محمدرضا شجریان و ... در اینستاگرام هم پیجش 1200 نفر بیننده دارد و تا به الان 42 عکس از خودش در موقعیت های مختلف share کرده است.

الناز شاکردوست و مهناز افشار، ملکه های دنیای مجازی / عکسهای فیسبوکی
محمدرضا گلزار سوپراستار سینمای ایران بیشتر در اینستاگرام فعال است و پیجش در این محیط تقریبا 2 هزار بیننده دارد. عکس هایی که در اینستاگرامش هم منتشر می کند دیدنی است و می توانید این ستاره را در پوزیشن ها و مکان های متفاوت ببینید که بیشتر آنها در ورزشگاه و در حال به رخ کشیدن عضلات است!

در زیر عکس هایش هم کامنت های خواندنی ثبت شده که همگی از ظاهر او تا دلتان بخواهد تعریف کرده اند. در فیس بوک هم صفحه های زیادی با نام او تاسیس شده و فن پیجش تقریبا 20 هزار بیننده دارد.


چشم، چشم، دو ابرو

الناز شاکردوست و مهناز افشار، ملکه های دنیای مجازی / عکسهای فیسبوکی

آنا نعمتی در اینستاگرام حضوری فعال دارد و با 21 هزار بیننده اش زود به زود با عکس هایش ارتباط برقرار می کند. او به کلوزآپ صورتش علاقه زیادی دارد و فریم های زیادی از کلوزآپ چهره اش منتشر کرده، علاوه بر آن عکس هایی از تازه ترین فعالیت هایش هم در این صفحه پیدا می کنید که ارزش تماشا دارد. در فن پیجش در فیس بوک آمده که او در اینستاگرام حضور ندارد اما عکس هایی که در این محیط منتشر شده خلاف این مطلب را می گوید.


تهرانی علیه تهرانی

هدیه تهرانی چندین صفحه در فیس بوک دارد که هیچ کدام مال خودش نیست و یکی از آنها هم که بیشترین بیننده در حدود 150 هزار نفر دارد گویا توسط یکی از منتقدان این بازیگر مدیریت می شود چرا که جز گلایه از همه چیز اعم از وضعیت سیاسی و اجتماعی و خرید و فروش سگ و گربه و جواهرات فعالیت دیگری در آن مشاهده نمی شود! او این روزها دغدغه های زیادی در فدراسیون ووشو و سینما دارد که قطعا وقتی برای فیس بودک پیدا نمی کند، بنابراین دنبال او نگردید، اینجا پیدایش نخواهید کرد.


مجری بی رقیب
الناز شاکردوست و مهناز افشار، ملکه های دنیای مجازی / عکسهای فیسبوکی
احسان علیخانی از آن دست هنرمندانی است که صفحه های fake زیادی از او در فیس بوک وجود دارد اما تنها یک صفحه توسط خود او اداره می شود که تقریبا 130 هزار بیننده دارد و با این تعداد بیننده در میان مجریان دیگر پرچمش بالاست! آخرین مطلبی که نوشته است روایت او از عیادت بچه های سرطانی است که با عکسی از این حضور همراه است. او در اینستاگرام صفحه ای ندارد ولی تا دلتان بخواهد fanpage از او در این محیط موجود است.

این خانواده محبوب
الناز شاکردوست و مهناز افشار، ملکه های دنیای مجازی / عکسهای فیسبوکی
مهراب قاسم خانی هم از فعالان فیس بوک و اینستاگرام است و نوشته هایش در فیس بوک کلی خواننده دارد چون لحن شیرین و طنازانه اش در آن جاری است. در اینستاگرام هم عکس های زیادی از خودش، پسر و همسرش share کرده که کامنت های تاییدکننده و قربان و صدقه های زیر آن پست ها نشان می دهد که چقدر این خانواده طرفدار دارند.


نقش پر رنگ خاله ریزه و استقلال!
الناز شاکردوست و مهناز افشار، ملکه های دنیای مجازی / عکسهای فیسبوکی
سحر قریشی در فیس بوک یک صفحه با 9 هزار نفر بیننده دارد و در اینستاگرام هم صفحه ای 15 هزار نفره. هر دو هم بعد از اسم و فامیل سال تولدش یعنی 1366 ثبت شده. در ایسنتاگرامش عکس هایی با گریم های متفاوت از او می بینید و نوشته ای چند خطی که گاهی گلایه است و گاهی تبریک. در فیس بوکش اما متنوع تر عمل می کند؛ او درباره استقلال، خاله ریزه و قاشق سحرآمیز، سهراب سپهری، اکبر عبدی و خصوصا برادرش سپهر که گویا خیلی دوستش دارد پست های متنوعی منتشر کرده.


شریفی نیاهای مجازی
الناز شاکردوست و مهناز افشار، ملکه های دنیای مجازی / عکسهای فیسبوکی
خانواده شریفی نیا هم در اینستاگرام رفت و آمد زیادی دارند. مهراوه با 16 هزار بیننده و ملیکا با 10 هزار بیننده عکس های متفاوتی به اشتراک می گذارند که توضیحات ملیکا زیر هر عکس بسیار خواندنی است. او طبع شاعرانه ای دارد و حتی درباره سوسکی که در پیتزایش پیدا شده توضیح فلسفی نوشته که خواندنش خالی از لطف نیست اما بد نیست بدانید که شریفی نیای پدر هم به تازگی عضو این محیط شده و در همان بدو ورودش 142 نفر بیننده اش شدند و او هم 2 عکس share کرده که هر دو در اصفهان گرفته شده و مشخص می شود که به او در جشنواره کودک خیلی خوش می گذرد.


خاکی خاکی
الناز شاکردوست و مهناز افشار، ملکه های دنیای مجازی / عکسهای فیسبوکی
بهنوش بختیاری حسابی سرش با صفحه شخصی اش در فیس بوک گرم است و فعالیت زیادی در این محیط دارد. ادبیات بسیار صمیمانه ای با مخاطبانش دارد و از دکتر روحانی و حادثه دیده های جاده قم – تهران در صفحه اش می نویسد تا تبریک تولد به مجید صالحی و عادل فردوسی پور و سر به سر گذاشتن با فرزاد حسنی و احسان علیخانی. تقریبا 4 هزار نفر او را دنبال می کنند. او در اینستاگرام صفحه ای ندارد.


عکس های تماشایی آقای پورسرخ
الناز شاکردوست و مهناز افشار، ملکه های دنیای مجازی / عکسهای فیسبوکی
الناز شاکردوست و مهناز افشار، ملکه های دنیای مجازی / عکسهای فیسبوکی
پوریا سرخ هم دیگر بازیگری است که در اینستاگرام دیده شده و تقریبا 8 هزار نفر پیگیر او هستند. عکس های او خیلی تماشایی است و قطعا نمی توانیدبدون لایکو در مواردی کامنت از کنار آنها به راحتی بگذرید!

******************************

از دیگر بازیگرانی که در اینستاگرام حضور دارند می توان به مهدی پاکدل، شقایق فراهانی، الهام پاوه نژاد، بهنوش طباطبایی، امیر آقایی، مازیار میری، کامبیز دیرباز، پندار اکبری، هادی کاظمی، بهرنگ علوی، سمانه پاکدل، جواد عزتی، لیندا کیانی، نیما شاهرخ شاهی، پریناز ایزدیار، خاطره اسدی، سحر ولدبیگی، نیما فلاح، سامان مقدم، علی قربان زاده، شبنم مقدمی، شهرام حقیقت دوست، شاهرخ استخری، تینا آخوندتبار و ... اشاره کرد.

کارگردان های مدرن!

به نظر می رسد که بعضی از کارگردان ها از فیس بوک برای خلق اثر الهام می گیرند چرا که برخی از آنها مدت زیادی در این محیط هستند و هر بار که پایمان را به فیس بوک گذاشتیم دیدیم که چراغ آنها هم روشن است! برخی اما چراغ خاموش می آیند و حسابی فعال هستند. مانی حقیقی یکی از آنهاست که تقریبا 7 هزار نفر صفحه اش را دنبال می کنند و خودش هم خیلی پیگیر فیس بوکش است!

الناز شاکردوست و مهناز افشار، ملکه های دنیای مجازی / عکسهای فیسبوکی

چندین بار به واسطه نوشته هایش در این صفحه جنجال هایی درست شده، نمونه آخرش دعوایش با بهروز افخمی بود که جرقه اش از فیس بوک زده شد. او گاهی جواب کامنت هایش را می دهد و البته تجربه مرور کامنت های او به ما ثابت کرده که نباید با این کارگردان – بازیگر دوست داشتنی کل کل کنید چون تا کامنت تندی ببیند جوری جواب شما را می دهد که موجودیت تان در میان friend هایتان زیر سوال برودت و احساس بی هویتی کنید!

بهرام بیضایی یکی دیگر از چهره های جذاب فیس بوک است که در آن سوی دنیا گاهی مطالب و ویدئوهایی share می کند که 24 هزار بیننده اش آن را تماشا و لایک کنند. نوشته های بیضایی در این صفحه بسیار خواندنی است. مهدی کرم پور، ابوالحسن داوودی، پرویز شهبازی، محمد رحمانیان، سامان سالور، سام قریبیان، پریسا بخت آور و ... گاه گاهی سر می زنند و پستی می نویسند. پیمان معادی هم صفحه ای دارد که تقریبا هیچ وقت به آن سر نمی زند!


:: بازدید از این مطلب : 2558
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : مهران
ت : جمعه 1 آذر 1392

 

آزاده اسماعیل خانی درباره وضعیت جسمانی گوهر خیراندیش به برنا گفت: خوشبختانه خطر رفع شده است اما برای ترخیص او از بیمارستان، پزشک او باید نظر نهایی را بدهد.

وی با بیان اینکه خیراندیش در بیمارستانی در فرمانیه بستری است، افزود: در پی تصادف هفته گذشته سر صحنه فیلم آقای افخمی، سر مادرم شکاف برداشت و کتف او هم آسیب دید که تحت عمل جراحی قرار گرفت ضمن اینکه دستش هم شکسته است که 4 هفته باید در گچ باشد.

اسماعیل خانی همچنین گفت: به تازگی ریه مادرم آب آورده است که منتظر هستیم تا دکتر درباره میزان پیشرفت آن بررسی بیشتری کند.

وی در ادامه افزود: بسیاری از مردم پیگیر حال مادرم شدند که جا دارد در اینجا از همه این عزیزان تشکر کنم.

گفتنی است، گوهر خیراندیش که به همراه عوامل فیلم بهروز افخمی (آذر، شهدخت، پرویز و دیگران) برای فیلمبرداری به رینه – پلور دماوند رفته بود، سر صحنه فیلمبرداری با یک ماشین تصادف کرد و دچار سانحه شد.

خیراندیش برای فیلمبرداری یکی از صحنه‌ها با ماشین درحال حرکت بود که به طور اتفاقی با یکی از ماشین‌های محلی که ناگهان از فرعی بیرون می‌آید، تصادف می‌کند.

آخرین خبر از وضعیت جسمانی گوهر خیراندیش از زبان دخترش/ عکس دو دخترش و پسرش
آخرین خبر از وضعیت جسمانی گوهر خیراندیش از زبان دخترش/ عکس دو دخترش و پسرش
آخرین خبر از وضعیت جسمانی گوهر خیراندیش از زبان دخترش/ عکس دو دخترش و پسرش
آخرین خبر از وضعیت جسمانی گوهر خیراندیش از زبان دخترش/ عکس دو دخترش و پسرش


:: برچسب‌ها: "آخرین خبر از وضعیت جسمانی گوهر خیراندیش از زبان دخترش/ عکس دو دخترش و پسرش" ,
:: بازدید از این مطلب : 700
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : مهران
ت : شنبه 4 آبان 1392

 

تصاویر متفاوت و دیدنی فوتبالیست ها در کنسرت خوانندگان پاپ
پژمان جمشیدی و مازیار فلاحی
تصاویر متفاوت و دیدنی فوتبالیست ها در کنسرت خوانندگان پاپ
پژمان جمشیدی
تصاویر متفاوت و دیدنی فوتبالیست ها در کنسرت خوانندگان پاپ
سید مهدی رحمتی
تصاویر متفاوت و دیدنی فوتبالیست ها در کنسرت خوانندگان پاپ
محسن بنگر
تصاویر متفاوت و دیدنی فوتبالیست ها در کنسرت خوانندگان پاپ
نیما نکیسا
تصاویر متفاوت و دیدنی فوتبالیست ها در کنسرت خوانندگان پاپ
علی انصاریان
تصاویر متفاوت و دیدنی فوتبالیست ها در کنسرت خوانندگان پاپ
نیما نکیسا و احسان حق شناس


:: برچسب‌ها: "تصاویر متفاوت و دیدنی فوتبالیست ها در کنسرت خوانندگان پاپ" ,
:: بازدید از این مطلب : 799
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : مهران
ت : شنبه 4 آبان 1392

 

عکسی متفاوت از نیکی کریمی که در صفحه اجتماعی اش منتشر کرد

به گزارش شبکه ایران نیکی کریمی با انتشار عکسی در صفحه اجتماعی خود روایت جالبی از دسته گلی که حسین علیزاده در کنسرتش به او اهدا کرده بازگو کرده است. به گزارش«پارس توریسم» کریمی با اشاره به کنسرت 22 مهر ماه حسین علیزاده در رشت نوشته است: «هنرمند ... عزیز ... نازنین ... وقتی استاد حسین علیزاده بعد از تمام شدن کنسرت اش و استقبال بی نظیر مردم دسته گلی که یکی از دوستدارانش به او تقدیم کرد را به من داد ... جای همه دوستان خالی ... شبی به یاد ماندنی با همکاران عزیزم محمود و کوهیار کلاری؛ مهدی پاکدل و سامان سالور.»

عکسی متفاوت از نیکی کریمی که در صفحه اجتماعی اش منتشر کرد


:: برچسب‌ها: "عکسی متفاوت از نیکی کریمی که در صفحه اجتماعی اش منتشر کرد" ,
:: بازدید از این مطلب : 723
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : مهران
ت : شنبه 4 آبان 1392

 

عکس کودکی لیلا حاتمی و لیلی رشیدی در کنار هم در حرم امام رضا(ع)


:: برچسب‌ها: "عکس کودکی لیلا حاتمی و لیلی رشیدی در کنار هم در حرم امام رضا(ع)" ,
:: بازدید از این مطلب : 487
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهران
ت : شنبه 4 آبان 1392

اعتراض بازیگر مشهور به برخورد با زنان و آستین کوتاه در برنامه زنده تلویزیونی!!

اعتراض بازیگر مشهور به برخورد با زنان و آستین کوتاه در برنامه زنده تلویزیونی!!
یوسف صیادی که شب گذشته در برنامه زنده شبکه تهران حاضر شده بود نسبت به برخورد با افراد آستین کوتاه و زنانی که پوشش و حجاب خاصی در محل اجرای این برنامه تلویزیونی داشتند اعتراض کرد. این بازیگر طنز خطاب به مجری...

 

حضور یوسف صیادی بازیگر طنز سینمایی در برنامه زنده تلویزیونی حاشیه ساز شد.
 
یوسف صیادی که شب گذشته در برنامه زنده شبکه تهران حاضر شده بود نسبت به برخورد با افراد "آستین کوتاه" و زنانی که "پوشش و حجاب" خاص در محل اجرای این برنامه تلویزیونی داشتند اعتراض کرد. این بازیگر طنز خطاب به مجری گفت این کار خوبی نیست که آن هایی را که آستین کوتاه هستند به سالن راه نمی دهید و آن ها را در جاهای پرت می نشانید. مجری صدا و سیما در واکنش به این اعتراض گفت علت جابجایی افراد آستین کوتاه نزدیک تر کردن آن ها به سیستم هایی گرمایشی بوده است و گزینش افراد با توجه به رنگ لباس آن ها نیز بخاطر مسائل تصویربرداری است. ویژه برنامه جنگ شادی باعنوان "حلقه مهربانی" هر شب به صورت زنده از شب عید قربان تا عید غدیر ساعت ۲۱ از شبکه ۵ پخش می شود.


:: برچسب‌ها: "اعتراض بازیگر مشهور به برخورد با زنان و آستین کوتاه در برنامه زنده تلویزیونی!" ,
:: بازدید از این مطلب : 423
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهران
ت : شنبه 4 آبان 1392

بچه داری یک فوتبالیست+ عکس

فوتبالیست
دیوید بکام فوتبالیست بازنشسته، وقتی که با فرزندان خود به دیدن بازی هاکی رفته با دختر 2 ساله خود مشغول بازی است که او را سرگرم کند .

 



:: برچسب‌ها: "بچه داری دیوید بکام+ عکس" ,
:: بازدید از این مطلب : 503
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهران
ت : شنبه 4 آبان 1392

عکس: معجزه آرایش بر روی صورت یک دختر چینی!!

عکس: معجزه آرایش بر روی صورت یک دختر چینی!!
در عکس های زیر تاثیر باور نکردنی آرایش را بر روی صورت یک دختر چینی خواهید دید....

 

در دو عکس اول یک دختر چینی را با صورت ظریف و بانمک می بینید

 



 

حال به پایین صفحه بروید
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

عکس دختر بدون آرایش


باورتان می شود این همان دختر باشد؟!



:: برچسب‌ها: "عکس: معجزه آرایش بر روی صورت یک دختر چینی!" ,
:: بازدید از این مطلب : 481
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهران
ت : شنبه 4 آبان 1392

عکس های جدید ریحانا با حجاب کامل در مقابل مسجد!!

ریحانا
ریحانا خواننده معروف 25 ساله هالیوودی به دلیل استفاده از لیاسهای کوتاه ، نیمه برهنه و بدن نما شهرت فراوانی دارد اما او هنگام حضورش در خاورمیانه و با احترام به....


 ریحانا خواننده معروف 25 ساله هالیوودی به دلیل استفاده از لباسهای کوتاه، نیمه برهنه و بدن نما شهرت فراوانی دارد اما او هنگام حضورش در خاورمیانه و با احترام به رسوم و سنن مسلمانان با حجاب کامل به خیابان رفت.

خواننده مشهور هالیوودی روز گذشته تصاویری از خود منتشر کرد که در آنها با حجاب کامل در حالی که سراپا سیاه پوش شده است در مقابل مسجد معروفی در ابوظبی مرکز امارات متحده عربی مشاهده می شود.

او در حالی که آرایش کمی داشت و لاک همرنگ لباسش روی ناخنهایش دیده می شد مقابل مسجد " شیخ زاید بزرگ" به تصویر برداری از خود مشغول شد.
به نظر می رسد علیرغم عصبانیت و نارضایتی هوادارانش در افریقای جنوبی به دلیل قیمت بالای بلیط کنسرت و لبخوانی وی به جای اجرای زنده هوادارانش در امارات از حضور او در این کشور عربی به شدت خوشحال هستند و تمام بلیطهای کنسرت وی به فروش رسیده است.

ریحانا در تازه ترین مصاحبه هایش اعلام کرده است که قصد انجام تغییرات زیادی در زندگی شخصی اش دارد که مهمترین آنها رها کردن پارتی ها و میهمانی های شبانه است.



:: برچسب‌ها: "عکس های جدید ریحانا با حجاب کامل در مقابل مسجد!!" ,
:: بازدید از این مطلب : 524
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهران
ت : شنبه 4 آبان 1392

دوست دارید بدانید خواننده جنجالی هالیوود قبل از عمل چه شکلی بوده؟! + عکس

لیدی گاگا
لیدی گاگا خواننده مشهور هالیوودی متولد 28 مارچ 1986 می باشد و خودش انجام هر نوع عمل زیبایی را انکار می کند و گفته است که همین شکلی متولد شده!....


لیدی گاگا خواننده مشهور هالیوودی متولد 28 مارچ 1986 می باشد و خودش انجام هر نوع عمل زیبایی را انکار می کند و گفته است که همین شکلی متولد شده! اما طبق نظر جراحان پلاستیک او حداقل عمل زیبایی بینی را انجام داده است.

با مشاهده عکس های زیر و مقایسه آنها متوجه می شوید که لیدی گاگا واقعا بینی اش را عمل کرده است. او حالا ظاهر بهتری دارد اما بینی اش هنور باد دارد. برای همین پزشکان در تعجب هستند که چرا بینی اش را کوچک تر از این عمل نکرده اند.






لیدی گاگا بینی بزرگی داشته، حتی آرایش زیاد هم نمی توانست آن را پنهان کند. اما بینی جدید او حالا  بیشتر به صورتش می آید.



:: برچسب‌ها: "دوست دارید بدانید خواننده جنجالی هالیوود قبل از عمل چه شکلی بوده؟! + عکس" ,
:: بازدید از این مطلب : 535
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهران
ت : شنبه 4 آبان 1392

عکس های با کیفیت از دختر بچه های زیبا

عکس های دختر های زیبا عکس های دختر بچه ها عکس های با کیفیت از دختر بچه های زیبا عکس دختر

عکس های با کیفیت از دختر بچه های زیبا

عکس های دختر های زیبا عکس های دختر بچه ها عکس های با کیفیت از دختر بچه های زیبا عکس دختر

عکس های با کیفیت از دختر بچه های زیبا

عکس های دختر های زیبا عکس های دختر بچه ها عکس های با کیفیت از دختر بچه های زیبا عکس دختر

عکس های با کیفیت از دختر بچه های زیبا



:: برچسب‌ها: "عکس های با کیفیت از دختر بچه های زیبا" ,
:: بازدید از این مطلب : 4895
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهران
ت : جمعه 26 مهر 1392

 

اماندا سایفرد

آماندا میشل سایفرد متولد ۳ دسامبر ۱۹۸۵در شهر آلن تاون ایالت پنسیلوانیا بازیگر و خواننده آمریکایی است.

وی فعالیت‌های هنری خود را از سن ۱۱ سالگی بعنوان یک کودک مدل آغاز کرد و در سن ۱۵ سالگی شروع به بازیگری کرد.

گران ترین بازیگر زن ایران در هالیوود + عکس




:: برچسب‌ها: "گران ترین بازیگر زن ایران در هالیوود + عکس" ,
:: بازدید از این مطلب : 481
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهران
ت : جمعه 26 مهر 1392

 

سقط جنین اجباری و گریه های همسر! + عکس

یک زن چینی مدعی است عوامل حکومتی این کشور نیمه شب به خانه او حمله کرده و بعد از انتقال وی به بیمارستان فرزند 6 ماهه او را سقط کرده اند.



:: برچسب‌ها: "سقط جنین اجباری و گریه های همسر! + عکس" ,
:: بازدید از این مطلب : 420
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهران
ت : جمعه 26 مهر 1392

 

نامه، در برنامه صبح امروز ویتامین 3 در یکی از آیتم ها، سام درخشانی و مازیار فلاحی به طور زنده مهمان علی ضیا بودند.

در ابتدا سام درخشانی در مورد دو سریال ماتادور و پژمان چند دقیقه ای صحبت کرد و از برنامه های آینده اش گفت.

پس از صحبت های درخشانی علی ضیا رو به مازیار فلاحی کرد و گفت: خب شنیدم که یه بار دخترت رو دزدیدن. ماجرا چی بود؟


:: برچسب‌ها: "علی ضیا اسرار شخصی خواننده مشهور را فاش کرد + تصاویر" ,
:: بازدید از این مطلب : 456
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهران
ت : جمعه 26 مهر 1392

 

عکس دیدنی و منتشر نشده از شیلا خداداد در کنار خواننده مشهور لس آنجلسی


:: برچسب‌ها: "عکس دیدنی و منتشر نشده از شیلا خداداد در کنار خواننده مشهور لس آنجلسی" ,
:: بازدید از این مطلب : 394
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهران
ت : جمعه 26 مهر 1392

 

محمد شیرخانلو در آغوش هانیه توسلی +تصاویر
محمد شیرخانلو در آغوش هانیه توسلی +تصاویر
محمد شیرخانلو در آغوش هانیه توسلی +تصاویر
محمد شیرخانلو در آغوش هانیه توسلی +تصاویر


:: برچسب‌ها: "محمد شیرخانلو در آغوش هانیه توسلی +تصاویر" ,
:: بازدید از این مطلب : 371
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهران
ت : جمعه 26 مهر 1392


 

وارن بافت، دومین مرد ثروتمند جهان، طی یک مصاحبه جذابی عقاید خود را درباره ثروت و لذت فاش کرد. در زیر می توانید توصیه های دلنشین و نکاتی از زندگی او را بخوانید و کمی برای موفقیت و داشتن زندگی سعادتمند ترمزدستی زندگی خود را بکشید.

 

**او اولین سهام خود را در 11 سالگی خرید و هنوز هم عقیده دارد که خیلی دیر شروع کرده است.

 

* *دارایی ها در آن زمان بسیار ارزان بود، پس فرزندان خود را به سرمایه گذاری تشویق کرد.

 

**او اولین زمین کشاورزی خود را در 14 سالگی خریداری کرد؛ آن هم با جمع کردن درآمدهای ناشی از فروش روزنامه.

 

* *هر کسی می تواند با پس انداز پول های خود به امکانات زیادی برسد. فرزندان خود را به شروع یک تجارت تشویق کنید.

 

**او هنوز در خانه 3 اتاق خوابه ای که 50 سال پیش خریداری کرده بود زندگی می کند. او می گوید هرچه می خواهد در این خانه وجود دارد. نکته جالب این است که خانه او هیچ حصار و دیواری ندارد.

 

- هیچ گاه بیش از آن چیزی که احتیاج دارید خرید نکنید.

 

**او همواره اتومبیل خود را می راند و هیچ راننده و محافظی ندارد.

 

* *شما همان هستید که هستید نه آنچه که دارید.

 

**او هیچ گاه با هواپیمای شخصی خود مسافرت نمی کند، درصورتی که او خود مالک بزرگ ترین شرکت تولیدکننده جت خصوصی است.

 

**همواره به این فکر کنید که چگونه می توانید با اقتصادی اندیشیدن از زندگی لذت ببرید.

 

* *شرکت او به نام Berkshire Hathaway / برکشایر هاتوی 63 شرکت تابعه دارد.

 

او هر سال یک نامه به مدیران آنها می نویسد و اهداف را مشخص می کند. او هیچ گاه جلسات متعدد و تماس های معمول شرکت ها را با آنها ندارد.

 

**او همواره به مدیران خود 2 قانون را یادآور می شود: �#1607;مواره مراقب پول سهامداران باشید�#1548; �#1602;انون اول را فراموش نکنید�

 

* *اهداف را تعیین کنید و مطمئن شوید که افراد شما روی آنها متمرکز هستند.

 

**او هیچ گاه با جامعه شلوغ ارتباط برقرار نمی کرد. تنها تفریح او یک پاپ کورن و تماشای تلویزیون بود.

 

* *سعی نکنید که با اموال خود به دیگران فخر بفروشید، تنها از چیزهایی که دارید خودتان لذت ببرید.

 

**وارن بافت هیچ گاه یک موبایل یا حتی یک کامپیوتر نداشته است.

* *بیل گیتس، ثروتمندترین مرد روی زمین 5 سال پیش او را ملاقات کرد. او تصور می کرد که هیچ نقطه مشترکی از لحاظ عقیده ای با او ندارد، بنابراین برای نیم ساعت برنامه ریزی کرده بود در صورتی که ملاقات آنها 10 ساعت طول کشید و پس از آن از طرفداران وارن بافت شد.

 

 

توصیه او به افراد جوان:
شادترین مردم کسانی نیستند که لزوما بهترین چیزها را داشته باشند، بلکه افرادی هستند که قدر امکاناتی را که دارند می دانند.

 

* *از وام های بانکی دوری کنید و روی خودتان سرمایه گذاری کنید و همواره به یاد داشته باشید که: �#1662;ول انسان ها را خلق نمی کند، بلکه انسان ها هستند که پول را خلق می کنند�#1548; �#1586;ندگی را به سادگی خودتان زندگی کنید.�/b>

 

**براساس حرف های دیگران عمل نکنید، فقط به آنها گوش کنید ولی هرچه را که احساس خوبی به آن دارید، انجام بدهید.

 

**به دنبال پوشیدن یا داشتن برندها نباشید، بلکه آنچه را که در آن احساس راحتی می کنید خریداری کنید.

 

**پول خود را روی چیزهای غیرضروری خرج نکنید، بلکه روی چیزهایی سرمایه گذاری کنید که واقعا به آنها احتیاج دارید.

 

**در نهایت اینکه این زندگی شماست، پس چرا این فرصت را در اختیار دیگران قرار می دهید تا روی زندگی شما حاکم باشند؟

 

در خاتمه این نکته که: �#1588;ادترین مردم کسانی نیستند که لزوما بهترین چیزها را داشته باشند، بلکه افرادی هستند که قدر امکاناتی را که دارند می دانند.

 



:: برچسب‌ها: " به حرف دومین ثروتمند جهان گوش کنید!" ,
:: بازدید از این مطلب : 383
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهران
ت : دو شنبه 22 مهر 1392



:: برچسب‌ها: "خانم بازیگر در جشن تولد خاتمی/ عکس " ,
:: بازدید از این مطلب : 536
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهران
ت : دو شنبه 22 مهر 1392



:: برچسب‌ها: " عطر زدن آیت الله جنتی به وزیر کشور+عکس " ,
:: بازدید از این مطلب : 528
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهران
ت : دو شنبه 22 مهر 1392



:: برچسب‌ها: "عکس/ سلام نظامی حسن روحانی به یک افسر زن " ,
:: بازدید از این مطلب : 528
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهران
ت : دو شنبه 22 مهر 1392

عکس دیدنی از فاطمه معتمد آریا درکنار پسرش نریمان



:: برچسب‌ها: "عکس دیدنی از فاطمه معتمد آریا درکنار پسرش نریمان" ,
:: بازدید از این مطلب : 542
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهران
ت : دو شنبه 22 مهر 1392

عکس دیدنی از پرستو گلستانی در سالروز تاسیس تماشاخانه سنگلج

در مراسم جشن چهل و هشتمین سالروز تاسیس تماشاخانه سنگلج، هنرمندانی همچون، داوود رشیدی، داریوش اسدزاده، صدیقه کیانفر، فرشید ابراهیمیان، رویا افشار، محمد ساربان، بهرام شاه ‌محمدلو، اسماعیل خلج، بهزاد فراهانی، کوروش سلیمانی، اصغر دشتی، هدایت هاشمی، هادی عامل هاشمی، علی هاشمی، مهدی میامی، پرستو گلستانی، سیاوش چراغی‌پور و علی بی‌غم حضور داشتند.

عکس دیدنی از پرستو گلستانی در سالروز تاسیس تماشاخانه سنگلج
عکس دیدنی از پرستو گلستانی در سالروز تاسیس تماشاخانه سنگلج

پرستو گلستانی در مراسم نکوداشت تماشاخانه

پرستو گلستانی در مراسم نکوداشت تماشاخانه تماشاخانه سنگلج حدود سا‌ل‌های ۱۳۴۰ با زیربنایی به مساحت ۱۰۳۴ مترمربع در محله قدیمی و در کنار باغ قدیمی ‌سنگلج که امروز آنرا با نام پارک‌شهر می‌شناسیم؛ بنا شده است.

زمین این مجموعه توسط یک بانوی نیک‌خواه و به منظور ساخت تئا‌تر به شهرداری پایتخت اهدا شده بود که توسط مهندس «بابائیان»، مجری و پیمانکار تالار وحدت، بنای آن احداث و پس از تکمیل و اتمام عملیات ساختمانی به وزارت فرهنگ و هنر وقت واگذار شد. این مجموعه با نام ۲۵ شهریور از مهرماه ۱۳۴۴ همزمان با آغاز اولین جشنواره‌ی نمایش‌های ایرانی افتتاح شد و کار خود را رسماً آغاز کرد.



:: برچسب‌ها: "عکس دیدنی از پرستو گلستانی در سالروز تاسیس تماشاخانه سنگلج" ,
:: بازدید از این مطلب : 561
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهران
ت : دو شنبه 22 مهر 1392

عکس جدید و دیدنی از بهنوش بختیاری و خواهرش



:: برچسب‌ها: "عکس جدید و دیدنی از بهنوش بختیاری و خواهرش" ,
:: بازدید از این مطلب : 543
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهران
ت : دو شنبه 22 مهر 1392

عکس دیده نشده از لیلا حاتمی در کنار مادرش



:: برچسب‌ها: "عکس دیده نشده از لیلا حاتمی در کنار مادرش" ,
:: بازدید از این مطلب : 508
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهران
ت : دو شنبه 22 مهر 1392
 	
Username:TRIAL-0095896168
Password:3ubuefb6jf

Username:TRIAL-0095896164
Password:9kp9ma8pa7

Username:TRIAL-0095896159
Password:vs894vf7ep

Username:TRIAL-0095902458
Password:bcddaav4xv

Username:TRIAL-0095902453
Password:xjc9uhea2m

Username:TRIAL-0095902451
Password:xchubxrvth
	-------------------------------------------------------
	-------------------------------------------------------
		این یوزرها بمدت یکماه اعتبار دارند


:: برچسب‌ها: "یوزر نیم وپسورد جدید نود32"nod32 ,
:: بازدید از این مطلب : 554
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهران
ت : سه شنبه 2 مهر 1392

وقتی ازپلکان صحبت می‌کنیم بیشتر یاد پله‌های داخل ساختمان‌ها می‌افتیم، پله‌هایی که اگر زیاد باشند، دوست داریم از آنها صرف‌نظر کنیم و با آسانسور از مشقت بالا رفتن از آننها راحت شویم.

اما در این ایمیل با هم ۱۲ پلکان بسیار زیبا در فضای باز را مرور می‌کنیم که آنقدر جذاب هستند که گردشگران زیادی را هر سال به خود جذب می‌کنند.

 

۱- پلکان بورن روی کوه Bueren در بلژیک

البته بورن Bueren واقعا یک کوه نیست، فقط یک بلندی در شهر لییژ است، این پلکان ۳۷۴ پله دارد. در سال ۱۸۸۱ این پلکان برای آن ساخته شد که سربازها بتوانند با پرهیز از عبور و مرور در گذرگاه‌های خطرناک، از یک بلندی واقع در شهر پایین بالا و پایین بروند.

08-05-2013 02-43-34 AM

این ساختمان، به افتخار یک اشراف‌زاده قرن پانزده، به نام وینسنت دو بورن، این نام را گرفته است.



:: بازدید از این مطلب : 567
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهران
ت : سه شنبه 2 مهر 1392

IranFunnyGroup.ir -گروه اینترنتی ایران فانی

 


 

 

0

2 IranFunnyGroup.ir -گروه اینترنتی ایران فانی



:: بازدید از این مطلب : 510
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهران
ت : سه شنبه 2 مهر 1392



:: برچسب‌ها: " مناظر فوق العاده زيبا و دلنشين از شکوفه های گیلاس" ,
:: بازدید از این مطلب : 603
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهران
ت : چهار شنبه 8 خرداد 1392

با دنبال کردن رودخانه های بزرگ دنیا می توانید بیشترین تمدن های بشری را کشف کنید. در طول قرن ها، این آبراهه ها منبع کشف های بزرگ، کشاورزی، سرمایه گذاری و حتی امپراطوری های بزرگ بوده اند. بدون شک نام این رودخانه ها را حداقل یکبار شنیده اید. در مدرسه با نام بعضی از این رودها آشنا شده ایم. این رودخانه ها نقش مهمی در بسیاری از داستانها، آهنگ ها و عقاید بشری داشته اند.
شاید جالب باشد بدانید حتی این روزها هم برای کشف مناطق جدید از نزدیک ترین رودخانه ها کمک می گیرند. این مسیرهای آبی همیشه روان رازهای بسیاری در خود نهفته دارند: از فرهنگ های محلی گرفته تا آشپزی و نوع زندگی آن منطقه.
ما در این مطلب 12 رودخانه برجسته دنیا را انتخاب کرده ایم که بد نیست در صورت امکان حداقل یکبار به آنها مسافرت کنید. این رودخانه ها تاثیرات شگرفی در تاریخ و زندگی نوع بشر داشته اند.

IranFunnyGroup.ir - گروه اينترنتي ايران فاني



:: برچسب‌ها: " 12 رودخانه برجسته دنیا" ,
:: بازدید از این مطلب : 566
|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : مهران
ت : چهار شنبه 8 خرداد 1392

تصویری از کودکی گلشیفته فراهانی برای اولین بار در اینترنت
عکس کودکی گلشیفته فراهانی



:: برچسب‌ها: "تصویری از کودکی گلشیفته فراهانی برای اولین بار در اینترنت" ,
:: بازدید از این مطلب : 534
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : مهران
ت : چهار شنبه 8 خرداد 1392

TRIAL-0088682835 sjcvmd74rx  TRIAL-0088682837 j3cb6sa5xu  TRIAL-0088682839 sscec7t3jx  TRIAL-0088682597 ebdx9ntker  TRIAL-0088682601 d8sdpufa2h  TRIAL-0088682608 pdxxh7ueub



:: برچسب‌ها: "یوزر نیم و پسورد نود 32 - سه شنبه 7 خرداد 1392" ,
:: بازدید از این مطلب : 510
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : مهران
ت : چهار شنبه 8 خرداد 1392

 
اهمیت رعایت فاصله در رانندگی و البته بستن کمربند ایمنی

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org



قابل توجه اونایی که کارواش اتوماتیک رو دوست دارن

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

برای مشاهده تصاویر بیشتر به ادامه مطلب مراجعه کنید



:: برچسب‌ها: "تصاویر"تصاویر متحرک"جالب ,
:: بازدید از این مطلب : 565
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : مهران
ت : شنبه 4 خرداد 1392

 
دختر جواد رضويان نيز ملودي نام دارد.

IranFunnyGroup.ir - گروه اينترنتي ايران فاني



:: برچسب‌ها: "نام فرزندان هنرمندان" ,
:: بازدید از این مطلب : 2951
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : مهران
ت : جمعه 20 ارديبهشت 1392
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
<-CommentAuthor-> در تاریخ : <-CommentDate-> - - گفته است :
<-CommentContent->

<-CommentPage->

(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');